• Huldretussene april

• Plan for Villvettene i august

• Forsikring barnehagebarn

• Matservering i barnehagen

Vi serverer en rik og mangfoldig lunsj til barna hver dag. En dag i uken serverer vi varm lunsj hvor fisk, kjøtt eller vegetarmat står på menyen. Resterende dager serverer vi smørelunsj med et stort utvalg pålegg og grønnsaker. Vi serverer også frukt på ettermiddagen.

• Nordåsgrenda

Barnehagen ligger idyllisk til i Nordås Selegrend borettslag hvor nærmiljøet byr på mange fine opplevelser. Volleyballbane, fotballplass, flere lekeplasser, akebakker, natur og skog rett utenfor gjerdet, og flotte turmuligheter i skog og mark eller til Nordåsvannet.

• Opplevelser i fokus

Ukens turdag er et av mange høydepunktet for mange. Opplevelser som gir barna mulighet til å mestre, utforske, sanse og utvikle seg både sosialt og motorisk. Barnas egenverdi, medvirkning i hverdagen og holdningsskapende arbeid står sterkt hos oss i Nordås Selegrend kunst- og musikkbarnehage.